مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد از چاپ و انتشار شش جلد کتاب در خصوص شهدای دانشجوی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی سالاری، مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزدگفت: این کتاب ها شامل زندگی نامه، خاطرات، دل نوشته ها و وصیتنامه های شهدای دانشجوی استان یزد است که با همکاری دانشگاهیان به چاپ رسیده است.

سالاری افزود:سه جلد کتاب دیگر در خصوص شهدای دانشجوی یزد در حال تدوین است که امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی مسئولان و دانشگاهیان هرچه زودتر آماده و چاپ و توزیع شود.

مدیر فرهنگی و دبیر اجرایی کنکره شهدای دانشجوی استان یزد در ادامه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دانشجویان شهید اشاره کردو گفت: در سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۰ یادواره و شبی با شهدا و شب های خاطره در سطح دانشگاه های استان یزد برگزار شده است.

سالاری افزود: اواخر بهمن ماه امسال کنکره شهید محمد ، شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم با برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی و همکاری و حضور گسترده دانشگاهیان برگزار می شود.

این مسئول گفت: همزمان با برگزاری کنکره شهدای دانشجوی استان یزد برنامه اختتامیه جشنواره ادبی هنری رویش بسیج دانشجویی استان نیز با حضور هنرمندان و ادیبان برگزار خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه استان یزد ۱۳۰ شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه ها با حضور و همکاری جدی مسئولان و دانشجویان تاکید کرد.

وی همچنین به اهمیت الگوگیری از سیره نورانی شهیدان برای تحقق اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی در جامعه و بین قشر موثر دانشگاهیان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.