معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: آئین بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

برگزاری بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی تبار در نشست برنامه ریزی برای برگزاری آئین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آئین بزرگداشت این شخصیت انقلابی باید به نحو مطلوب و در شان و جایگاه ایشان برگزار شود.

وی تاکید کرد: با مروری بر کلام بزرگان به ویژه سخنان امام راحل (ره) و رهبری فرزانه انقلاب در زمینه آیت الله هاشمی رفسنجانی به وضوح می توان به جایگاه و ابعاد شخصیتی این چهره انقلابی پی برد.

الهی تبار بیان کرد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استوانه محکمی برای این انقلاب بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: این شخصیت در جریان انقلاب رابط امام راحل با انقلابیون داخل کشور و ملت ایران بودند که به خوبی این وظیفه و رسالت خطیر را به سرانجام رساندند.

الهی تبار اضافه کرد: این چهره انقلابی شکنجه ها و آزار و اذیت های فراوانی را تحمل کردند ولی از نثار جان و مال خود در راه انقلاب دریغ نکرد.

وی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در جریان انقلاب خانواده افرادی که در زندان رژیم ستم شاهی به سر می بردند تحت حمایت مالی خود قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه نقش این یار امام (ره) در ثبات انقلاب بی نظیر است اظهار کرد: نقش موثر این فرد در تمامی دورانهای انقلاب از جمله دفاع مقدس بی نظیر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: با وجود نقش موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی در هشت سال جنگ تحمیلی ولی کمتر به بیان نقش این فرمانده جنگ پرداخته شده است.

الهی تبار با ذکر بخشی از پیام تسلیت رهبری معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از 59 سال در کنار بنده بودند و دغدغه نظام و انقلاب را داشتند.

وی افزود: واکاوی کلام و پیام های بزرگان درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که واژگان و کلمات به کار رفته برای توصیف این شخصیت نشان از بزرگ منشی ایشان است.

وی تاکید کرد: به توجه به جایگاه این چهره انقلابی و یار امام و رهبری باید برنامه ای متناسب با شخصیت ایشان در همدان برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: تجلیل از آیت الله هاشمی رفسنجانی تجلیل از انقلاب، انقلابی گری و تمامی خوبی ها و مجاهدت ها است.

الهی تبار افزود: هدف از برگزاری آئین تجلیل برای این شخصیت فرهیخته تقویت بنیانهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: ارگانهای مختلف برای حضور در تشییع و تدفین پیکر این شخصیت می توانند به صورت مجزا تصمیم گیری کرده و با حضور در این آئین وحدت ملت ایران و علاقمندی این ملت به بزرگان نظام را به نمایش بگذارند.

گفتنی است؛ آئین بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز پنجشنبه هفته جاری در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.