فرمانده انتظامی استان با تسلیت ضایعه رحلت یار دیرین امام (ره) و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این مجاهد نستوه یکی از ستون های بزرگ انقلاب بود.

هاشمی رفسنجانی یکی از ستون های بزرگ انقلاب بود به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،نورعلی یاری روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک رده های مختلف انتظامی استان بیان کرد: نام هاشمی رفسنجانی هم در داخل و هم در خارج کشور نام آشنایی است و با رحلت این عالم مجاهد قلب همه دوستداران انقلاب به درد آمد.

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی در دوران عمر با برکتش خدمات بسیار بزرگ و شایانی برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد، اضافه کرد: زندان های مخوف شاه قبل از انقلاب و مسئولیت های حساس این مجاهد خستگی ناپذیر پس از پیروزی انقلاب گواه این حقیقت است.

فرمانده انتظامی استان افزود: نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستم شاهی و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و همچنین خدمات ارزشمند ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه ها و مسئولیت های گوناگون سیاسی، هیچگاه از دفتر ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی محو نخواهد شد.

سردار یاری خاطرنشان کرد: این شخصیت گرانقدر در هر دوره ای که حادثه ای برای انقلاب اتفاق می افتاد با یک سخنرانی و مصاحبه تن همه دشمنان را به لرزه در می آورد.

وی این ضایعه بزرگ را به محضر مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری تسلیت گفت و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شد.
 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.