پیام تسليت مشترک نماينده ولی فقيه و امام جمعه همدان و استاندار همدان به مناسبت درگذشت آيت الله هاشمی رفسنجانی صادر شد.

پیام تسليت مشترک نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان به مناسبت درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این پیام آمده است: ارتحال عالم عامل و مجاهد نستوه، یار دیرین امام و رهبری و سنگ صبور یاران انقلاب، حضرت آیت ا...هاشمی رفسنجانی، مجتهدی که همواره دغدغه اسلام و انقلاب را داشت و تا آخرین لحظه در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، مصیبتی الیم و ضایعه ای عظیم است.


آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر پربرکت خویش را در راه مجد و عظمت اسلام وانقلاب اسلامی صرف کرد و در هر مسئولیتی که قرار گرفت، همواره همراه ولایت فقیه و متکی به مردم بود.

آثار و خدمات ایشان چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ عملی به ویژه در دوران مبارزه، پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، همواره در اذهان مردم شریف ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، رئیس محترم جمهوری، حوزه های علمیه، یادگاران دفاع مقدس، بیت معزز آن فقیدسعید، امت ایران اسلامی و مردم شریف استان تسلیت عرض می کنین و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

انتهای پیام/ د 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار