فدراسیون های ورزشی در پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون های ورزشی در پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

فدراسیون فوتبال:

 فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، که امروز به دلیل عارضه قلبی دعوت حق را لبیک و به ملکوت اعلا پیوست را تسلیت گفت.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز یکشنبه 19 دی ماه و پس از سالها مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه تحقق اسلام و انقلاب دعوت حق را لبیک گفته و دار فانی را وداع گفت.

فدراسیون فوتبال این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مرحوم ایت الله هاشمی، جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و برای خانواده‌ آیت‌الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

فدراسیون وزنه برداری:

فدراسیون وزنه برداری در پیامی درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت. 

 فدراسیون وزنه برداری این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مرحوم ایت الله هاشمی، جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و برای خانواده‌ آیت‌الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

فدراسیون کاراته:

فدراسيون كاراته رحلت غم بار آيت الله هاشمي رفسنجاني يار ديرين امام و رهبري را به ملت ايران و بيت ايشان تسليت مي گويد.

فدراسیون ووشو:

فدراسيون ووشو در پيامی درگذشت آيت الله هاشمی رفسنجانی رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  و يار ديرين بنيانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب را تسليت گفت.

فدراسیون ورزش های ناشنوایان:

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان پیام تسلیتی صادر کردند. 

متن پیام بدین شرح است:
 
«انالله و انااليه راجعون»
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت عرض می نمایم،  ایشان پس از عمری مجاهدت و تلاش بی وقفه در راه اسلام و انقلاب به یار دیرین خود امام خمینی(ره) پیوستند. 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده محترم آن مرحوم، علوّ درجات آن فقید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.

سید مصطفی کریمی 
رئیس فدراسيون ورزش های ناشنوایان

فدراسیون تکواندو:

درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ملت ایران تسلیت باد.

فدراسیون تیراندازی:

درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ملت ایران تسلیت باد.

فدراسیون هاکی:

فدراسیون هاکی در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

فدراسیون هاکی این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان( عج)،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت مرحوم آیت الله هاشمی جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و آحاد ملت ایران تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان،علو درجات  و برای خانواده آیت الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

فدراسیون پزشکی ورزشی:

در پی درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری ، فدراسیون پزشکی ورزشی این مصیبت را تسلیت گفت.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی:

ضایعه فقدان تأثرانگیز آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری، كه عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب مجاهدت نمودند، تسلیت عرض می نمائیم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار