تابلوهای شناسایی و معرف کاربری صنوف، در بلوار امام رضا(ع) مشهد ساماندهی و یکسان سازی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: این پروژه در حد فاصل میدان بیت‌المقدس تا چهارراه دانش از بهمن ماه آغاز و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

احمد محبی افزود: در همین راستا جلسه هماهنگی با شهرداران مناطق هفت، هشت و ثامن و مدیریت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد برگزار و جلسه توجیهی با صنوف مستقر در این محور نیز روز شنبه 25 دی برگزار خواهد شد.

محبی با اشاره به اینکه شأن شهر ما زیبایی است، گفت: هدف از این طرح یکسان سازی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری، آراستگی و زیبایی منظر شهری، ساماندهی عناصر طبیعی، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی های بصری و تابلوهای غیراستاندارد و نصب تابلوهای استاندارد است.

او خاطر نشان کرد: در این طرح 245 تابلو شناسایی فعالیت در این محور به صورت رفت و برگشت به طول هزار و 800 متر ساماندهی و بازپیرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همکاری و همیاری مالکان صنوف مختلف مستقر در این محور منجر به اجرای هر چه بهتر، سریعتر و زیبایی منظر مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی می‌شود.

محبی در پایان افزود: طرح ساماندهی و یکسان سازی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری در دیگر محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی نیز به ترتیب اجرا خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.