سرپرست گروه موسیقی «ژیوار» گفت: انتقادی که به جشنواره دارم این است که هیچ جای دنیا برای فستیوال‌ها هزینه‌ای از مردم گرفته نمی‌شود.

هیچ جای دنیا برای فستیوال‌ها هزینه‌ای از مردم گرفته نمی‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژیوار شیخ‌الاسلامی سرپرست گروه ژیوار در ادامه نشست‌های رسانه‌ای گروه‌های سنتی جشنواره موسیقی فجر گفت: از سال 79 ژیوار کار خود را آغاز کرد. در سال‌های قبل اجراهای بانوان در جشنواره وجود نداشت. سال گذشته نیز از بانوانی دعوت شد که سابقه چندانی نداشتند. خوشحالم که گروه ژیوار به جشنواره دعوت شد.

این خواننده ادامه داد: تلاشمان این است که تکنیک و قدرت نوازنده زن ایرانی را بتوانیم نشان دهیم. ژیوار با رپرتوار و آهنگسازی‌های خاص خود در این جشنواره شرکت می‌کند.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: اجرای ما از سه قسمت تشکیل می‌شود، قسمت اول 45 دقیقه، قسمت دوم 25 دقیقه و قسمت سوم 8 دقیقه است. در این اجرا سه آهنگ فولکلور داریم. بقیه آهنگ‌ها از بهمن به‌مرام است.

وی در پایان گفت: انتقادی که دارم این است که هیچ جای دنیا برای فستیوال‌ها هزینه‌ای از مردم گرفته نمی‌شود. همچنین در جشنواره عدالت در گذاشتن قیمت‌های بلیط وجود ندارد، چرا باید قیمت بلیط و اجراها فرق کند. جشنواره فجر بهتر است بیشتر مرتبط به بچه‌های شهرستان باشد و رقابت باید بین گروه های شهرستانی انجام شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار