آریا عظیمی‌نژاد در نشست خبری گفت: گروه ما حدود سه ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و دغدغه من اجرای موسیقی مقامی بود.

گروه موسیقی نوپا اما دغدغه‌مند/ موسیقی مقامی را ترویج می‌دهیمبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آریا عظیمی‌نژاد در نشست خبری بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر گفت: گروه ما حدود سه ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و دغدغه من اجرای موسیقی مقامی بود. این گروه با کمک آرش سعیدی و نیما رمضان آغاز به کار کرد و از دعوت برای حضور در جشنواره خیلی استقبال کردیم.

عظیمی‌نژاد اضافه کرد: تصمیم داریم با این گروه به نوعی بازگشت به موسیقی گذشته داشته باشیم و به نوعی احترام را به موسیقی نواحی برگردانیم. پس از اجرای جشنواره نیز به آلمان خواهیم رفت و در آنجا اجرا می کنیم.

وی افزود: هدف ما رسیدن به جایگاهی برای اجرای برون مرزی است.

نیما رمضان از آهنگسازان این گروه در ادامه گفت: گروه ما با ایده های خوب آریا عظیمی نژاد آغاز به کار کرد. تا این لحظه هفت قطعه جذاب جمع آوری کردیم. دغدغه مشترک من و عظیمی نژاد این گروه را تشکیل داد. گروه ما نیاز به پخته شدن دارد.

زمین و محیط زیست مورد توجه گروه موسیقی نامیرا

همچنین، آخرین نشست خبری به گروه فیلارمونیک و نامیرا اختصاص داشت که هراتی در این نشست گفت: اجرای ما یک ساعت زمان می‌برد و تعداد اعضای ما 150 نفر هستند. موضوع کنسرت ما زمین و محیط زیست است.

وی افزود: کنسرت ما با دو رهبر انجام می‌شود. هراتی رهبر نامیرا و شفیهی نژاد رهبر فیلارمونیک هستند.

هراتی در پایان اضافه کرد: موضوع کنسرت ما به شکل تلخ بیان می شود و تمامی اعضای آن با دغدغه ای مشترک به این گروه پیوستند. امیدواریم بتوانیم اجرای بین المللی هم داشته باشیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.