افزایش احساس ناامنی زنان آلمانی پس از حملات جنسی شب سال نو

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیش از نیمی از زنان آلمانی در این کشور احساس ناامنی می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی جدید مؤسسه تحقیقاتی "امنید" نشان داد به دنبال حملات جنسی شب سال نو 2016 در آلمان، بیش از نیمی از زنان آلمانی در این کشور احساس ناامنی می کنند.

بر اساس این نظرسنجی که روز گذشته (شنبه) منتشر شد، 58 درصد از زنان آلمانی اعلام کردند هنگام رفتن به مکان های عمومی در مقایسه با قبل احساس ناامنی بیشتری می کنند. در همین حال، 31 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند هیچ تغییری در سطح امنیت آلمان مشاهده نکرده اند. حتی 10 درصد آنها معتقدند این کشور در مقایسه با قبل امن‌تر شده است.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد حدود نیمی از شرکت کنندگان ترجیح می دهند بعداز ظهرها از تردد در برخی مکان ها خودداری کنند. همچنین 16 درصد از زنان تصمیم گرفته اند با خود اسپری فلفل حمل کنند.

در شب سال نو میلادی 2016، ده‌ها زن در "کلن" آلمان به دست گروهی از مردان مهاجر 18 تا 35 ساله مورد دستبرد و آزار جنسی قرار گرفتند. تاکنون 333 مظنون در رابطه با این حملات شناسایی و 87 نفر آنها به تعرض جنسی متهم شده‌اند.

از آغاز سال 2015 میلادی، آلمان به مقصد اصلی هزاران مهاجر و پناهجو تبدیل شده است. در سال گذشته میلادی این کشور حدود یک میلیون درخواست پناهندگی را ثبت کرد. این رقم 5 برابر رقمی بود که در سال 2014 ثبت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار