بیرجند؛

افزايش 18 درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبي

هفته گذشته،مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی افزایش 18 درصدی داشت.

دشتي،مدير عامل شركت گاز خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: هفته ی گذشته،5 ميليون و 400هزار متر مكعب گاز در استان مصرف شد.

وی افزود:با ثبت اين ميزان مصرف ، مصرف گاز در استان در بخش غير نيروگاهي بيش از 18 درصد نسبت به روز مشابه در هفته گذشته افزايش داشته است.

مدير عامل شركت گاز خراسان جنوبي گفت:با توجه به كاهش چشمگير دما
طي روزهاي اخير و افزايش مصرف گاز ، از مشتركان هم استاني انتظار مي رود جهت پايداري شبكه هاي گازرساني در مصرف گاز طبيعي صرفه جويي کنند.

دشتي با بيان اينكه صرفه جويي و درست مصرف كردن به معناي عدم مصرف نيست افزود : مشتركان عزيز مي توانند با رعايت برخي موارد ساده ميزان مصرف گاز خود را تا حد زيادي كاهش دهند.

وی با اشاره به بهره مندي تعداد زيادي از واحدهاي صنعتي و توليدي اين استان از گازطبيعي گفت: خوشبختانه هيچ گونه مشكلي در تأمين سوخت مورد نياز اين واحدهاي توليدي وجود ندارد و شركت گاز خراسان جنوبي آماده خدمات دهي به مشتركان محترم در شهرها و روستاهاي گازدار استان است .

مديرعامل شركت گاز استان بر استفاده از سيستم هاي استاندارد و هوشمند در موتورخانه ها و سيستم هاي گازسوز واحدهاي توليدي و دستگاه هاي اجرايي تأكيد كرد و گفت : واحدهاي توليدي ، صنعتي ، تجاري و دستگاه هاي اجرايي و اداري مي توانند با استفاده از اين سيستم هاي هوشمند و استاندارد مصرف گاز خود را بهينه كنند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.