مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری و شناسایی 10 هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب در شهرهای استان طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع کارکنان و معاونین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته طی دو سال اخیر در حوزه‌های مختلف آبفا عنوان کرد: موفقیت‌های به دست آمده حاصل تلاش همه کارکنان خدوم آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی دو سال اخیر شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر بیش از 10 هزار انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب شناسایی و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد انشعاب غیرمجاز خسارت‌های فراوانی را به شرکت آب و فاضلاب وارد می‌کردند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب همچنان با قاطعیت انجام خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت آب و فاضلاب در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز عنوان کرد: این کار با قاطعیت همچنان ادامه دارد.

لدنی‌نژاد تعدد انشعابات غیرمجاز در شهرهای استان به خصوص شهرهای یاسوج و مادوان را ناشی از عدم آگاهی برخی شهروندان نسبت به روند تولید و تامین آب شرب دانست و گفت: باید از طریق ابزار فرهنگی نسبت به آگاهی‌بخشی به شهروندان در این زمینه ورود پیدا کرد.

وی با تقدیر از همکاری بی‌شائبه دستگاه قضایی در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفان اذعان داشت: شرکت آبفای شهری با قاطعیت هرچه تمام‌تر و برای جلوگیری از تجاوز به حقوق شهروندان وارد میدان شده و هیچ عاملی خللی در عزم آبفای استان وارد نخواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.