فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران ناجا بیش از یک تن و 327 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شد.

بیش از یک تن و 327 کیلوگرم موادمخدر در کرمان کشف شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در سه‌راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر سوخت‌رسان که از مرزهای شرقی کشور به سمت کرمان در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: طی بازرسی تخصصی  از درون خودرو 554 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درون تانکر خودرو جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

همچنین سردار بنی‌اسدی با بیان اینکه در عملیات دوم ماموران انتظامی شهرستان نرماشیر هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در محور ریگان - بم به یک دستگاه خودرو مزدا مشکوک شده و دستور ایست دادند، تصریح کرد: راننده بدون توجه به هشدار ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، خودرو را رها و از منطقه گریخت.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم متواری گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، 670 بسته مرفین به وزن 670 کیلو و 570  گرم را کشف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار