کرمانشاه؛

روابط عمومی ها خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: این وظیفه روابط عمومی هاست که خدمات دولت تدبیر و امید را به گوش مردم برسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جعفر همتی اظهارکرد: این نظام بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده است که امروز با عزت و سربلندی به حیات خود ادامه می دهد.

وی  با اشاره به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: هنر روابط عمومی، مردم داری است و هر حکومتی که با مردم باشد، موفق است.

همتی به جایگاه بالای روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: امروز حتی بدترین حکومت ها هم نمی تواند منکر نقش و جایگاه بالای روابط عمومی ها باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید از عملکرد دستگاه ها و سازمانها مطلع باشند، گفت: این وظیفه روابط عمومی هاست که خدمات نظام و دولت را به استحضار مردم برسانند.

مشاور استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید، گفت: دولت تدبیر و امید در این مدت سه سال و چند ماهه اقدامات بسیار خوبی انجام داده، اما متاسفانه آنچنان به اطلاع مردم رسانده نشده و لذا انجام این وظیفه مهم بر عهده روابط عمومی هاست.

همتی با بیان اینکه کتمان حقیقت نباید در هیچ سازمانی رخ دهد، گفت: متاسفانه برخی روابط عمومی ها آمارسازی می کنند و این کار درستی نیست.

همتی در ادامه با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های دهه مبارک فجر، گفت: هرچقدر بتوانیم سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوه برگزار کنیم، هم مردم شادتر می شوند و هم دشمنان مایوس می گردند.

وی با بیان اینکه ۲۲ کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر تشکیل شده، از روابط عمومی ها خواست ستاد دهه فجر را راه اندازی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار