مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به خبر جدایی آندرانیک تیموریان از تیم واکنش نشان دادند.

آندو همچنان در ماشین سازی /  تیموریان درخواست جدایی نکرده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان نیم فصل نخست لیگ شانزدهم و  شروع فصل نقل وانتقالات زمستانی بازار جذب بازیکن داغ است و تیم های لیگ برتر در راستای تقویت خطوط سه گانه ، حضور موفق در ادامه لیگ و  پوشش دهی نقاط ضعف تلاش می کنند تا با جذب بازیکنان موثر ضامن موفقیت تیم شان در لیگ باشند.

در این میان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در نیم فصل نخست عملکرد موفقی از خود به نمایش نگذاشته بود درصدد است ضمن حفظ بازیکنان سعی در جذب بازیکنان برای موفقیت تیمی داشته باشد.

با جدایی بازیکنانی چون مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان و محمد نصرتی از تیم ماشین سازی تبریز زمزمه هایی مبنی بر جدایی آندرانیک تیموریان و پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران به گوش رسید که مسئولان باشگاه در گفتگویی اعلام کردند که خبر جدایی آندرانیک تیموریان از تیم فوتبال ماشین سازی به هیچ وجه صحت ندارد و به شدت تکذیب می شود.

 همچنین گفته شده تیموریان در حال حاضر در تمرینات تیم حضور یافته و تا کنون هیچ صحبتی مبنی بر جدایی و پیوستن به استقلال مطرح نشده است و  درصورت مطرح شدن بلافاصله پی گیری می شود.

البته این در حالی است که مسئولان استقلال تهران نیز در خواستی برای جذب آندرانیک تیموریان ارائه نداده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار