دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در تنظیم لایحه بودجه سال 96، اعتبارات مربوط به صندوق بازنشستگی، سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح در قالب فصل حمایتی گنجانده شد.

صندوق بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح در قالب فصل حمایتی گنجانده شدندجواد برات دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در تنظیم لایحه بودجه سال 96، اعتبارات مربوط به صندوق بازنشستگی، سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح از قالب فصل بیمه‌های اجتماعی به فصل حمایتی تغییر داده شد.

وی افزود: از کل تبصره‌های 23 گانه در لایحه بودجه 96، 7 تبصره به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد که در حوزه رفاه و اجتماعی، قانون کار، اشتغال، بیمه بازنشستگی، حقوق، دستمزد، پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از جمله آن ها است.

برات ادامه داد: این 7 تبصره با توجه به پیشنهادات ارائه شده از سوی نماینده ها، در لایحه بودجه و در قالب چند کارگروه تفکیک  برای رسیدگی جدی تر در دستور کار قرار گرفت.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر، پیشنهاداتی که قابل طرح بودند، دسته بندی شد تا با حضور نمایندگان مجلس و دولت در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار