زمان نقل و انتقالات در لیگ برتر وزنه برداری از روز گذشته آغاز شده که تیم مناطق نفت خیز به گفته سرمربی هیچ فعالیتی در آن نخواهد داشت.

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت خیز: در نقل و انتقالات فعالیتی نخواهیم داشت.محمدرضا کاظمی نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم وزنه برداری پدافند هوایی در این هفته عملکرد بسیارقابل توجهی داشت. مسئولان این تیم موفق به جمع و جور کردن تیم بسیار خوبی شده اند و اگر به همین منوال پیش روند موفق به کسب نتایج قابل توجهی در ادامه خواهند شد. اکثر وزنه برداران حاضر در این تیم یا ملی پوش هستند و یا در آستانه دعوت شدن به اردوی تیم ملی قرار دارند. جوانان حاضر در این تیم از نظر فنی در شرایط خوب و قابل توجهی هستند.

کاظمی نژاد ادامه داد: تیم مناطق نفت خیز جنوب هم در این هفته عملکرد قابل توجهی داشت و من به عنوان سرمربی تیم از آنها رضایت دارم.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب گفت: 18 تا 25 دی فصل نقل و انتقال در تیم های حاضر در لیگ است. با توجه به بضاعت تیم و شرایط مالی حاکم جذب وزنه برداران جدید در دستور کاری تیم قرار ندارد.

وی افزود: ساختار تیمی مناطق نفت خیز جنوب به شکلی است که فعلا نیازی به ایجاد تغییرات در آن نیست. خوشبختانه وزنه برداران تیم مصدوم نیستند و توانسته اند قدرت خود را برای کسب نتیجه در لیگ برتر بکار بگیرند.


/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار