ظهر امروز دور دوم رقابت‌های فوتسال شهرداری کلانشهرهای کشور در ارومیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ظهر امروز رقابت‌های دور دوم فوتسال قهرمانی پیشکسوتان کلانشهرهای شهرداری ایران با انجام چهار دیدار به کار خود پایان داد.

در اولین دیدار گروه یک تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری کرج که دیروز با قرعه استراحت روبرو بود به مصاف تیم فوتسال شهرداری کرمانشاه رفت.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری کرج با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

در نیمه دوم تیم فوتسال شهرداری کرمانشاه برای جبران گلهای خورده خود از سیستم پاور پلی استفاده کرد که توانست یک گل به ثمر رساند و فاصله را به حداقل برساند.

در ادامه تیم فوتسال شهرداری کلانشهر کرج توانست چهار گل دیگر به ثمر برساند و با نتیجه 6 بر یک از تیم فوتسال کرمانشاه پیش افتاد.

تا پایان این دیدار تیم فوتسال کرمانشاه یک گل دیگر به ثمر رساند اما در نهایت با نتیجه شش بر دو بازی را واگذار کرد.

در دومین دیدار این گروه تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری تهران و اهواز به مصاف هم رفتند که در یک دیدار پر گل تیم فوتسال شهرداری تهران توانست شش بر دو تیم فوتسال اهواز را شکست دهد.

اما در دیدارهای گروه دوم تیم های شهرداری شیراز و مشهد در دیدار اول به مصاف هم رفتند که در یک بازی حساس و زیبا در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت دادند و هر کدام یک امتیاز از این دیدار گرفتند.

در آخرین دیدار دور دوم دو تیم فوتسال پیشکسوتان شهرداری ارومیه و اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

تیم فوتسال شهرداری اصفهان در پایان توانست با پیروزی هشت بر دو مقابل تیم شهرداری ارومیه دومین پیروزی خود را به دست آورد و در صدر جدول گروه دوم قرار بگیرد.

دور سوم رقابت‌های فوتسال قهرمانی کلانشهرهای کشور عصر امروز با برگزاری چهار دیدار به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.