با رونق صنعت گردشگری در مازندران پشت بیکاری شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت‌الله نورالله طبرسی امروز امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه خیلی از کشورها یکی از درآمدهای کلان آنها به سیر، سیاحت و گردشگری است، گفت : اگر زیرساخت‌های مازندران مهیا شود گردشگران بسیاری را در استان جذب می شوند.

وی افزود: مهیا شدن زیرساخت‌های گردشگری در مازندران موجب شکوفایی اقتصاد دیار علویان می شود و معضل بیکاری در استان نیز پایان می یابد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه بیش از 100 پروژه نیمه‌کاره گردشگری در مازندران وجود دارد که باید تکمیل شود، گفت: تکمیل طرح های گردشگری در مازندران حدود 27 هزار شغل جدید ایجاد می‌کند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه دارایی‌های مازندران باید مدیریت و از سرمایه‌گذاران در استان حمایت شود، افزود: تسهیلات بانکی با نگاه اقتصاد مقاومتی و با مدیریت جهادی در راستای پنجره واحد اقتصادی به سرمایه‌گذاران اهدا شود.

وی با اشاره به درگیری روزهای اخیر دو قوه در کشور، تأکید کرد: دعواهای بی‌حاصل شما برای معیشت مردم فایده ندارد و افشاگری‌ها هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه چرا دو برادر با یکدیگر درگیر می‌شوند، افزود: این درگیری‌ها مایه دلسردی و ناامیدی است و حواشی‌ها را رها کنید و ریشه فساد را در کشور بزنید.

طبرسی با بیان اینکه باید با آنهایی که بانک‌ها را خالی کردند و پول‌ها را پس نمی‌دهند برخورد شود و متخلفان را باید محاکمه کنید، گفت: امیدوارم خداوند وحدت و همزبانی را به همه مسؤولان، مردم و قوای سه‌گانه کشور عطا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار