حسینی گفت: گزارش پرونده فساد در فوتبال فقط سر و صدا در فضای فوتبال ایجاد کرد و واقعیت موضوع اطلاع رسانی نشد.

هادی حسینی درباره پرونده فساد در فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: گزارش پرونده فساد در فوتبال فقط سر و صدا در فضای فوتبال ایجاد کرد و واقعیت موضوع اطلاع رسانی نشد. به نظرم اطلاعات درستی در این گزارش نبود. حتی کمیسیون اصل 90 حاضر نشد در روزهای پایان مجلس نهم گزارش دقیقی از پرونده فساد در فوتبال را در اختیار عموم مردم قرار بدهد. 

کار تخصصی روی پرونده فساد در فوتبال انجام نشد 
  
وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم اعضای سابق کمیسیون اصل 90 کار تخصصی روی پرونده فساد در فوتبال نکردند چرا که امکانات و زمان کافی برای تحقیق و بررسی کامل این پرونده نداشتند. کمیسیون اصل 90 تحقیق های ظاهری انجام می دهد و هیچ وقت متخلف اسناد تخلف خود را آشکار نمی کند. 

نظارت روی پرونده فساد در فوتبال باید مستمر باشد 

حسینی درباره اینکه ارزیابی اش از بررسی پرونده فساد در فوتبال در مجلس دهم گفت: اگر اعضای جدید کمیسیون اصل 90 مجلس کار تخصصی و نظارت بیشتری روی پرونده فساد در فوتبال انجام دهند در آن صورت امیدواری برای ارائه یک گزارش دقیق از پرونده فساد در فوتبال وجود دارد. نظارت های نمایندگان مجلس باید مستمر باشد و به مدیران ورزشی تذاکرات لازم برای رعایت اصول حرفه ای ورزش را بدهند. 

فشارها روی مجلس تاثیر گذار نیست 

عضو سابق فراکسیون ورزش مجلس درباره فشارهای وارده برای جلوگیری از افشای پرونده فساد در فوتبال تصریح کرد: من این موضوع قبول ندارم چرا که مجلس به عنوان نهاد مستقل قانونگذاری فشارها بر مصوبات و گزارش هایش تاثیر ندارد. 

استفاده عملی از نتایج همایش فساد در فوتبال باید صورت گیرد 

وی درباره برگزاری همایش فساد در فوتبال اظهار کرد: البته برگزاری چنین جلساتی تاثیر گذار است. در صورتی که کنکاش درستی از پرونده انجام شود و اعضای این جلسه افراد متخصص برای بررسی علت فساد در فوتبال باشند در آن صورت این جلسات مفید خواهد بود. همچنین از نتایج این جلسات باید استفاده عملی شود تا موثر واقع شود. 

فدراسیون فوتبال باید اختلاف کی روش و برانکو حل کند

حسینی درباره اختلاف کی روش و برانکو بیان کرد: این اختلافات در فوتبال عادی است و هر دو مربی مقصر هستند و مسئولان فدراسیون فوتبال باید اختلافات پیش آمده را برطرف کنند تا به ضرر فوتبال کشورمان منجر نشود. 

وی در ادامه عنوان کرد: منافع هر دو مربی باید رعایت شود تا به باشگاه پرسپولیس و تیم ملی آسیبی وارد نشود.

تغییرات و اصلاحات در ارگان ورزش باید صورت بگیرد

سخنگوی سابق فراکسیون ورزش مجلس در پایان درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: به نظرم سلطانی فر برنامه های خوبی در ورزش دارد. همچنین وی باید تغییرات و اصلاحاتی در ورزش کشورمان انجام بدهد تا شاهد رشد و پیشرفت ورزش در کشورمان باشیم. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار