مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بوشهر گفت: طرح سامان دهی و یکسان‌سازی سایه‌بان‌ها، تابلوهای سردرب و پایه‌دار اصناف در خیابان مطهری بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه صفری‌زاده اظهار داشت: به دلیل بافت ناهمگون سازه‌های موجود بر سردرب واحد‌های صنفی در بندر بوشهر، ساماندهی و یکسان‌سازی این سازه‌ها در دستور‌کار سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این راستا با اطلاع رسانی‌های گسترده طرح یکسان‌سازی سایه‌بان‌ها، تابلو‌های سردرب و پایه‌دار اصناف شهر بوشهر ساماندهی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندربوشهر بیان کرد: پس از اجرای این برنامه در قریب‌به‌اتفاق خیابان‌ها و مراکز خرید شهر بوشهر ، از پایان این هفته خیابان مطهری نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

صفری زاده تصریح کرد: در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای که از طریق فضای محیطی و تبلیغات درون شهری و همچنین اصناف به کسبه خیابان مطهری اعلام شده از انها درخواست گردیذ مطابق با بند 27 ماده 55 قانون شهرداری‌ها جهت ساماندهی و زیباسازی شهری اقدام به جمع‌آوری سازه‌های موجود در سردرب اصناف خود کنند تا از هرگونه خسارت احتمالی که بر عهده صنوف مربوطه است اجتناب شود.

وی ادامه داد: این طرح که با مشارکت اطاق اصناف بوشهر و کسبه انجام شده دارای بازخورد بسیار خوبی از منظر مبلمان شهری برای مردم و بازاریان بوده است.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: شهرداری ، اصناف ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.