فردی که با تيراندازی در شهرک زيبا شهر حوزه کلانتری 26 آزادگان ، باعث بر هم زدن امنيت عمومی و تخريب خودروی شهروندان شده بود، در کوتاه ترين زمان ممکن دستگير شد.

دستگیری عامل تيراندازی در شهرستان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به تيراندازی در يکی از شهرک های کرمانشاه که منجر به ايجاد رعب وحشت در بين شهروندان و همچنين تخريب خودرو و اماکن عمومي شده بود ، رسيدگی به موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "رضا شيرزادی" افزود: ماموران کلانتری 26 آزادگان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند اما فرد مهاجم با ديدن ماموران، خودروی خود را رها کرده و متواری شد.

وی تصريح کرد: با توجه به حساسيت موضوع، دستگيری متهم به صورت ويژه مورد پيگيری قرار گرفت که با تحقيقات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ، مهاجم که جوانی حدودا 27 ساله بود شناسايی و با شگردهای خاص پليسی دستگير شد.

اين مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به بزه ارتکابی خود معترف و انگيزه تيراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرد، که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مقام قضائی شد .

انتهای پیام /ت 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.