امروز پایان مهلت ارسال آثار به «دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار» است و تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئيس حوزه هنري استان سمنان گفت: امروز پایان مهلت ارسال آثار به «دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار» است و تمدید نخواهد شد.

داوود ياراحمدي افزود: نویسندگان، شاعران و سایر علاقمندان به شرکت در دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار تا پایان امروز چهارشنبه 15 دی ماه 95  فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

وي اظهارداشت: دهمین جشنواره منطقه ای شعر و داستان کوتاه شاهوار در روزهای 28 و 29 بهمن ماه سال جاری با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان و تولید هنر فاخر دینی و با حضور 6 استان خراسان شمالی، سمنان، مازندران، گیلان، گلستان و البرز به میزبانی حوزه هنری استان سمنان در شاهرود برگزار می شود.

یاراحمدی تصریح کرد: علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و ناصر فیض داوران بخش شعر و محمدکاظم مزینانی، خسرو باباخانی و ساسان ناطق داوران بخش داستان کوتاه جشنواره شاهوار می باشند.

ياراحمدي يادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی info@artfs.ir ارسال نموده و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به نشانی www.artfs.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 18-32231417 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.