آهن جان گفت: امیدورام هیئت های دوچرخه سواری به عنوان بازوهای فدراسیون در اجرایی کردن برنامه ها نقش بزرگی را ایفا کنند.

 امیر آهن جان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به جمع بندی هایی که انجام دادیم امیدوارم که همه هیئت ها به عنوان بازوهای خسرو قمری در چهار سال آینده برای اجرایی کردن خواسته های وی باشیم.    
 
وی در خصوص عهده دار شدن میزبانی 20 روزه اردوهای تیم ملی پیست افزود: با توجه به مذاکراتی که با مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری مصطفی چایچی در خصوص میزبانی این اردوی تیم ملی برای بانوان و آقایان داشتیم و بازدیدی که وی از محل اسکان و پیست انجام داد از روز شنبه 18 بهمن ماه تیم به خوزستان اعزام  و تمرینات را آغاز خواهد کرد.
 
آهن جان خاطر نشان کرد:اردوی 20 روزه ای برای این رکابزنان به منظور آمادگی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت . امیدوارم که این اردو ها به صورت مطلوب برگزار شود و رکابزنان بتوانند مدال طلای این رقابتها را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
 
وی در خصوص تقبل هزینه اردوی تیم ملی بیان کرد:در این مدت هزینه اسکان تیم ملی بر عهده هیئت است و مابقی هزینه ها را فدراسیون دوچرخه سواری تقبل خواهد کرد.
 
آهن جان درخصوص حضور رکابزن خوزستانی در اردوی تیم ملی تاکید کرد: از استان ما رضا رشنو قرار است پس از تست گیری و بررسی عملکرد وی در تیم ملی فعالیت کند.
 
رئیس هیات دوچرخه سواری خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: با سازمان لیگ مذاکراتی در خصوص میزبانی لیگ کشوری در بخش پیست و جاده انجام داده ایم اما گرفتن میزبانی لیگ هفته آینده مشخص می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار