7نمایش نامه در جشنواره تئاتر معلولان گیلان باهم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه رسالت اصلی بهزیستی را نمایش توانمندی‌های جامعه معلولان است افزود: توجه به استعدادهای جامعه معلولان امری ضروری بوده و تغییر نگرش مردم و رشد و پرورش خلاقیت در جامعه مهم است .

محمدرضا پارسی افزود : 24 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان ارسال شد که از بین آنها 14 نمایشنامه برای بازبینی انتخاب شد و داوران از بین آنها تعداد هفت نمایشنامه را برای بخش جشنواره تئاتر برگزیدند .

وی افزود : این نمایش نامه ها شامل خروس نگو یه ساعته، شنل قرمزی و گرگ دست و پا چلفتی، مردم چه می‌بینند، از یاد رفته، پایان‌نامه، کارگران مشغول کارند و صحنه آخر در بخش‌های صحنه‌ای، کودک و نوجوان و خیابانی است.


وی با بیان اینکه نمایشنامه‌ها از روزهای 14 تا 16 دی ماه به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: داوران هنرمند مطرح ایرج راد، اصغر همت و محمود طیاری برگزیدگان این جشنواره را مشخص می‌شود و در مراسمی که در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود به نفرات برتر هر رشته نخست تا سوم جوایز نفیسی داده می‌شود .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.