عضو هیئت رئیسه شورای صنفی شهر تهران گفت: یک سال از واقعه مسجد قدس شهرک غرب گذشت به همین دلیل باید برای رفع مشکلات به وجود آمده هرچه سریع‌تر این پرونده تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای صنفی شهر تهران در سیصد و هجدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به واقعه‌ای که در یک سال گذشته در مسجد قدس شهرک غرب اتفاق افتاد، اظهار داشت: در مجاورت این مسجد کارواشی وجود داشته که مسجد از آن درآمد کسب می‌کرده است.

وی افزود: به دلیل درگیری و اختلاف‌هایی که بین هیئت امنای مسجد و شهرداری تهران شکل گرفت باعث شد که هم اکنون با مشکلاتی مواجه شوند که این امر تنها نما و شرایط فعلی این مسجد را نامطلوب کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای صنفی شهر تهران تصریح کرد: یک سال از وقوع این اتفاق گذشت به همین دلیل تقاضا دارم که شهرداری و مقامات قضایی هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده و این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

قناعتی به موضوع تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اشاره کرد و گفت: قرار بود طبق جلسات برگزار شده با مدیر این پاساژ تا پایان مهر ماه این طبقه تخریب شود اما مجدداً جلساتی برگزار شد که از اول آذر کار تخریب را آغاز کردند ولی هنوز اقدامات پایانی را انجام ندادند.

وی یادآور شد: این مکان تجهیز کارگاه شده به همین دلیل درخواست دارم تا 20 روز آینده همراه با تعدادی از خبرنگاران و اعضای شورای شهر از روند تخریب این طبقه بازدید شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در طی اظهارات قناعتی گفت: در خصوص تخریب این طبقه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم و هر روز با شهردار آن در خصوص روند کارها مکاتبه می‌کنم.

وی افزود: قرار است تمام تخلفات در این طبقه برچیده شود و پلیس نیز در این زمینه کار خود را شروع کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای صنفی شهر تهران همه مسائل امنیتی در خصوص تخریب این طبقه در نظر گرفته شده و برای بازدید از روند به این مکان خواهیم رفت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.