رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: شما راست می‌گویید برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند!

حافظی خطاب به شهردار تهران: ادب مرد به ز دولت اوست

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به گزارش حسابرسی شهرداری تهران که در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است، اظهار داشت:‌ بدون شک مردم باید از عملکرد شهرداری تهران آگاه باشند چرا که شهرداری تخلف و انحرافاتی دارد.

وی افزود: مردم از این گزارشات متعجب شده‌اند که چرا اعضای شورای شهر تنها نظاره‌گر تخلفات شهرداری تهران هستند و آن را نیز تأیید می‌کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در یک سال گذشته که مدیر روابط عمومی شهرداری تهران به اعضای شورای شهر توهین کرد هیچ واکنشی از اعضای شورا دیده نشد، گفت: نتیجه این امر آن می‌شود که شهردار تهران به برخی از اعضا به راحتی توهین کند.

حافظی با تأکید بر اینکه در یک سال گذشته به خاطر توهین مدیر روابط عمومی نامه‌ای توسط 30 تن از اعضای شورای شهر تنظیم و امضا شد، تصریح کرد: قرار بود یکی از کمیسیون‌های شورا موضوع را رسیدگی کند اما بعد از گذشت یک سال هنوز گزارشی به شورا اعلام نشده است.

وی تأکید کرد: شهردار تهران حق دارد که می‌گوید برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند، هیچ انسانی نمی‌تواند اجحاف به مردم و انحراف از مصوبات شورا را ببیند و همچنین استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: اگر اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در صیانت از حقوق آن‌ها درست رفتار می‌کردند بی‌شک امروز شاهد این اتفاق‌ها نبودیم.

حافظی خطاب به شهردار تهران گفت: ادب مرد به ز دولت اوست.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به حافظی گفت: ادب هر کسی به خود وی بر می‌گردد پس بهتر است شما اظهار نظر نکنید.

انتهای پیام /

برچسب ها: شهردار ، تهران ، سیانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.