معاون اتاق اصناف شهر بوشهر گفت: هفت هزار و 500 واحد صنفی در شهر بوشهر فعال می کنند که از این شمار یکهزار واحد مجوز ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید سامری  افزود: عمده ترین مشکل اصناف دربندر بوشهر نداشتن راههای تامین کالاست که هیچگونه راه تامین مناسبی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در زمینه کالاهای داخلی به دلیل اینکه در استان واحدهای تولید کننده اقلام موردنیاز اصناف تولید نمی شود باید از سایر استانها تامین شو که هزینه های مالی بالایی برای این قشر ایجاد می کند.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه تامین کالاهای خارجی نیز کالاهای مورد نظر در بندر بوشهر بارگیری و به دیگر شهر ها از جمله تهران فرستاده می شوند که اصناف برای تامین کالاهای مورد نیاز خود باید به تهران رفته و هزینه چند برابری را متحمل شوند.

سامری بیان کرد: اگر شرایطی فراهم شود که کالاهای وارداتی مورد نیاز اصناف پس از تخلیه در بندر بوشهر دردسترس اصناف قرار گیرد به کاهش قیمت ها کمک خواهد کرد.

وی گفت: اصناف و بازاریان همواره حضور خود را در همه عرصه های انقلاب بویژه در هشت سال دفاع ثابت کرده و حضور چشم گیر داشته اند و انتظار می رود مسئولان مرتبط برای مشکلات و موانع سر راه فعالیت این قشر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: کالا ، مجوز ، واحد صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.