طرح کانون مدرسه در دزفول آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کارشناس مسئول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول گفت: به منظور بهره مندی دانش آموزان مدارس از ظرفیت های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرح کانون مدرسه با همکاری آموزش وپرورش در مدارس دزفول در حال اجرا می باشد.

سعید گل گل افزود: در این طرح دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم تا ششم ابتدایی در قالب یک برنامه مشخص وهدفمند در مراکز کانون پرورش حضور می یابند و مربیان کانون با اجرای برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی هنری با شیوه های نوین دانش آموزان را با مهارت های زندگی آشنا می کنند.

وی اضافه کرد: طرح کانون مدرسه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و امیدواریم با اجرای آن بتوانیم خدمات رسانی فرهنگی خود را به تعداد بیشتری از دانش آموزان ارائه کنیم.

گل گل گفت: طرح کانون مدرسه در مراکز 3 و4 کانون دزفول در حال اجرا می باشد.

تعداد 74 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در دزفول مشغول به تحصیل هستند.

کارشناس مسئول کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول اظهار داشت: این فیلم به تهیه کنندگی حسن آقاکریمی و کارگردانی غلامرضا رمضانی اکران شده که موضوع آن درباره گروهی از دانش آموزان میبدی است که برای اردوی 2 روزه به شمال کشور سفر می کنند اما در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها از طرف مسئولان مدرسه تغییر می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.