فرمانده انتظامي شهرستان شفت از كشف بيش از 67 هزار و 500 برگ پيش بيني نتايج فوتبال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سرهنگ علي صداقت در تشريح اين خبر به خبرنگار باشگاه گفت: در پي گزارش هاي مردمي مبني بر توزيع برگه هاي پيش بيني نتايج فوتبال دريكي از دهستان هاي اين شهرستان توسط فردي، موضوع در دستوركار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران با بررسي پليسي همه جانبه از توزيع برگ توتو(پيش بيني نتايج فوتبال) اطمينان حاصل كردند، افزود: ماموران در قالب تيم هاي كنترل و نظارتي با بازديد از واحد صنفي قهوه خانه موفق به كشف بيش از 67 هزار و500 برگ توتو (پيش بيني نتايج فوتبال) شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شفت با اشاره به اينكه ماموران در اين ماموريت يك متهم 35ساله را دستگيركردند، بيان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ صداقت با اشاره به اينكه شهروندان با قراردادن مشاهدات و فعاليت عوامل مشكوك مي توانند با استفاده از شماره تلفن 110 ، گزارشات خود را در اختيار پليس قرار دهند، اضافه كرد: پليس در برخورد و مبارزه با عوامل تهيه و توزيع اقلام ممنوعه و ايجاد نظم و امنيت و آرامش براي شهروندان كوتاهي نخواهد كرد.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.