هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر بسكتبال عصر امروز با برگزارى 5 ديدار پيگيرى شد و تيم نيروى زمينى در تالار آزادى مقابل تیم نفت آبادان شكست خورد.

شكست خانگى سربازان اسلامى/پيروزى شاگردان هاشمى در ثانيه هاى پايانىبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوم از دور برگشت ليگ برتر بسكتبال با انجام 5 ديدار پيگيرى شد و تيم هاى شيميدر تهران،نفت آبادان،پتروشيمى بندرامام،شهردارى اراك و دانشگاه آزاد برابر حريفان خود به برترى رسيدند.

شهردارى تبريز-شيميدر تهران
عصر امروز شاگردان حاتمى در خانه خود به مصاف شيميدر تهران رفتند و در نيمه نخست اين ديدار موفق شدند 33 بر 29 مهمان خود را شكست دهند.در نيمه دوم اين ديدار ورق برگشت و شاگردان هاشمى با اختلاف كم 65 بر 63 بر ميزبان خود غلبه كردند.

نفت آبادان-نيروى زمينى
شاگردان اسلامى در تالار آزادى به ديدار جنوبى ها رفتند و در نيمه اول 45 بر 27 مغلوب حريف خود شدند.در نيمه دوم هم تيم نفت آبادان همانند نيمه اول عملكرد خوبى داشتند و موفق شدند 79 بر 55 حريف خود را شكست دهند.

شهردارى كاشان-پتروشيمى بندرامام
تيم صدرنشين جدول عصر امروز مهمان شهردارى كاشان بود و در نيمه نخست توانست 42 بر 31 از سد ميزبان خود بگذرد.در نيمه دوم هم تيم پتروشيمى بندر امام 82 بر 62 حريف خود را شكست داد و جايگاه خود را در جدول حفظ كرد.

دانشگاه آزاد-لوله آ.اس شيراز
تيم دانشگاه آزاد در سالن حكيميه موفق شد 92 بر 57 تيم قعر نشين جدول را شكست دهد.تيم لوله آ.اس شيراز يازدهمين باخت خود را در ليگ تجربه كرد.

شهردارى اراك-شهردارى گرگان
شاگردان كسايى پور در اراك مهمان شهردارى گرگان بودند و در نيمه اول اين رقابت توانستند 46 بر 26 حريف خود را در هم كوبند.در نيمه دوم هم شهردارى اراك موفق شد 88 بر 74 شهردارى گرگان را در هم كوبد.


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار