کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این گنگره یک روزه که امروز با حضور 200 نفر از جراحان قلب، متخصصان داخلی قلب، متخصصان بیهوشی، پیراپزشکی و پرستاری برگزار شد شرکت کنندگان با آخرین اطلاعات جراحی قلب و عروق آشنا شدند.
 
ولی زاده فوق تخصص قلب و عروق و دبیر علمی این کنگره هدف از برگزاری این گنگره را بروزرسانی اطلاعات متخصصان در زمینه قلب و عروق و آشنایی پزشکان عمومی و پرستاران با رشته جراحی قلب و بیهوشی عنوان کرد.
 
وی ادامه داد: در سال 92 مرکز جراحی قلب باز در فسا راه اندازی و باعث شد تا بیماران از دیگر مناطق کشور از جمله شرق فارس نیز به این مرکز مراجعه کنند.
 
سام زراعتیان نژاد فوق تخصص جراحی قلب رئیس این گنگره هم گفت: با توجه به اینکه محوریت این همایش بر تازه های جراحی قلب و عروق در کشور است حضور 5 شرکت تجهیزات پزشکی در بخش نمایشگاهی در حاشیه این کنگره فرصتی را برای آشنایی پزشکان و پرستاران فراهم آورد تا با آخرین دستاوردهای تجهیزاتی کشور بیشتر آشنا شوند.
 
 
وی بیان کرد: در دو سال گذشته بعد از راه اندازی مرکز جراحی قلب باز، تاکنون بر روی 600 بیمار قلبی عمل جراحی قلب صورت گرفته است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار