اینترنت و محیط سایبری در دهه های اخیر به فضایی پر طرفدار و فراگیر در بین اقشار مختلف تبدیل شده، در این بین همیشه سودجویانی هستند که سعی می کنند تا در فضاهای پر هیاهو به فکر سود جویی خود بوده و بهترین بهره را ببرند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود به هر حوزه ای نیازمند شناخت و درکی همه جانبه از ابعاد پیدا و پنهان آن فضا است. با شناخت ویژگی های مثبت و منفی فضای پیش رو قطعا حضور در فضای مربوطه امن تر و در صد روبرو شدن با اتفاقات غیر قابل پیش بینی به حداقل خواهد رسید. 

اینترنت و محیط سایبری در دهه های اخیر به فضایی پر طرفدار و فراگیر در بین اقشار مختلف تبدیل شده، حوزه ای پرکاربرد که توانسته کاربران را از سراسر دنیا با هم مرتبط کند. در این بین همیشه سودجویانی هستند که سعی می کنند تا در فضاهای پر هیاهو به فکر سود جویی خود بوده و بهترین بهره را ببرند. اینفوگرافی زیر شما را با راه های نفوذ این سودجویان آشنا می کند: استفاده از وای فای عمومی، استفاده از رمزهای عبور ساده و قابل حدس،  قرار دادن اطلاعات شخصی، تصاویر و ویدئوهای شخصی در حافظه تجهیزات هوشمند خود و در نهایت نصب نرم افزارهای امنیتی غیر اورجینال و کپی.


با این ترفند ها راه ورود مجرمان سایبری را ببندید + اینفوگرافی




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار