مسؤولان مشکلات مناطق محروم را برطرف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر گفت: مسؤولان از پشت میز خود خارج شوند و مشکلات مناطق محروم رابرطرف کنند.

حجت الاسلام سید نبی موسوی در جمع مردم شهرستان با تاکید بر اینکه غیبت امام عصر(عج) به صورت یک مرتبه محقق نشده است، بلکه انسان‌ها بر اساس بی لیاقتی از نعمت ولایت محروم شدند، افزود: ما باید قدردان نعمت ولایت باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ولایت‌فقیه استمرار ولایت خاتم الانبیاء است، گفت: قبل از اینکه امام حسین خود به کوفه رود، ابتدا عزیزترین فرد و نماینده خود را برای محک زدن کوفیان فرستاد، تا آیا مردم کوفه قدردان نعمت نماینده ولی هستند.

امام جمعه خرمشهر افزود: اگر اکنون امام عصر یک نماینده یا سفیری مانند مسلم را برای ما بفرستد، باید فقیه جامع الشرایط باشد و خداوند فقیه جامع الشرایطی مانند مقام معظم رهبری فرستاده است و اگر ما از این نعمت استقبال کردیم، خداوند متعال بدون تردید وعده خود که حکومت جهانی امام عصر است را رقم خواهد زد.

موسوی گفت: همه جوانان، فرهیختگان، اساتید دانشگاه و حوزه و... نیاز به الگو دارند و محال است که بدون الگوی خدایی قدم از قدم برداشته شود و مقام معظم رهبری برای آحاد جامعه و اجتماع الگویی موفق است.

وی نخستین ویژگی منحصر به فرد مقام معظم رهبری را تفکر راهبردی، کلی‌نگری و قدرت تولید فکر دانست و اذعان کرد: راهبرد رهبری امتیاز بزرگی است که خداوند نصیب ایشان کرده است.

امام جمعه خرمشهر افزود: رهبران موفق کسانی هستند که دارای راهبردهای درست و موثر باشند، در عین حال که دارای تولید راهبرد موثر هستند، به جزئیات نیز توجه دارند.

موسوی گفت: در داستان برجام مقام معظم رهبری را به دخالت در برجام متهم کردند، در حالی که سیاست کلی رهبری تولید راهبرد است و ایشان نیز این را تصریح کردند.

وی بیان کرد: رسالت مقام معظم رهبری قبل از انتخابات سال 88 صیانت از آراء مردم بود، در مجلس هفتم شخص حداد عادل مطلبی در رابطه با تخلف در انتخابات به مقام معظم رهبری بیان کرد، ایشان در پاسخ گفتند که اگر تخلف احراز شد فقط آن چند صندوق را ابطال کنید و بنده اجازه ابطال انتخابات حتی یک شهر را نخواهم داد.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه اقتدار نظام اسلامی باعث برداشتن سایه جنگ شده است، گفت: اگر روزی از دشمنان اشتباهی سر زند، ما امت اسلامی یکپارچه و در کنار مقام معظم رهبری چنان مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی خواهیم زد که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

موسوی در پایان به مشکلات شهرستان اشاره کردو افزود: از مسؤولان شهر خواستارم که از پشت میز خود خارج شوند و به مناطقی چون جدیده، سوره، دربند شرقی و غربی، آلبوناهی، عباره، طویجات و... بروند و مشکلات را ببینند، در حالی که عده‌ای از مشکلات هزینه و پول نمی‌خواهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.