زنجان؛

توزیع 2 هزارو127 جلد کتاب توسط بنیاد علوی در شهرستان طارم

2 هزارو127 جلد کتاب کمک درسی توسط بنیاد علوی دربین دانش آموزان مدارس متوسطه دوم شهرستان طارم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عمارلو مدیر آموزش و پرورش این شهرستان طارم گفت: بنیاد علوی در طول سالیان گذشته فعالیت‌های خیرخواهانه خوبی در این شهرستان داشته و در آخرین اقدام این بنیاد 2 هزار و 127 جلد کتاب کمک درسی در بین دانش آموزان مدارس متوسطه دوم این شهرستان توزیع کرد.

وی افزود: کتاب‌های کمک درسی همانگونه که از نام آن مشخص است می‌تواند دانش‌آموزان را در روند تحصیل کمک کند لذا این فعالیت علمی بنیاد علوی می‌تواند بنیه علمی و آموزشی دانش‌آموزان را افزایش دهد.

عمارلو خاطر نشان کرد: این پک ها با مساعدت مسئولین محترم اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان علی الخصوص معاونت محترم آموزش متوسطه در مجموع شامل 140 بسته کمک آموزشی و 281 جلد مجله دانشمند بوده که در بین 522 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه های سوم و چهارم متوسطه و پیش دانشگاهی نیازمند در قالب 13 آموزشگاه این شهرستان توزیع گردیده است.

عمارلو با اشاره به ارزش 514 میلیون و 75 هزار ریال توزیع 2 هزار و 127جلد کتاب کمک درسی در این شهرستان، تصریح کرد: بنیاد علوی زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری است و فعالیت‌های خیرخواهانه خوبی در مدارس محروم کشور انجام می‌دهد و شهرستان طارم نیز چندین سال است که از برکات این بنیاد برخوردار است.

وی افزود: این کتاب ها در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق محروم اهدایی از طرف بنیاد علوی جزء اموال مدارس مربوطه بوده وقابل استفاده برای دانش آموزان با هدف افزایش انگیزه تحصیلی و میزان آگاهی آنان بسیار موثر خواهد بود.

محمد حسین عمارلو در پایان ضمن قدردانی از بنیاد خیریه علوی یادآور شد: بنیاد علوی در سال تحصیلی جاری 522 نفر از دانش‌آموزان پایه سوم و چهارم علوم تجربی و ریاضی و همچنین ادبیات و علوم انسانی را زیر پوشش کنکور آزمایشی قرار داد که هزینه هر دانش‌آموز معادل یک میلیون ریال است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.