به مناسبت دهه بصیرت آثار منتخب هفتمین جشنواره فیلم عمار با همکاری حوزه هنری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در یزد اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علیرضا غفاریان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: همزمان با ایام بزرگداشت حماسه 9 دی  و دهه بصیرت فیلم‌های منتخب هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مدت 2 شب با حضور خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در فرهنگسرای شهرداری یزد اکران شد. 

وی افزود: در این برنامه که با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد، فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و نماهنگ به نمایش درآمد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

وی با اشاره به اکران فیلم داستانی قابلمه با موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط هنرمندان یزدی تولید شده، اظهار کرد: فیلم‌های لکه، رو به قبله، نبرد پالمیرا، بازی کلش، زمین بازی، علمک، مجموعه فیلم‌های کوتاه بازار محبت، مجموعه انیمیشن خانواده نامدار و ... از دیگر آثاری بود که اکران شد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار در یزد هم از ادامه اکران این آثار در مساجد، پایگاه‌های بسیج، امامزادگان، مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون فیلم‌هایی با موضوع مدافعان حرم در 50 مسجد استان در حال اکران است.

باقر پارسائیان با اشاره به موضوع جشنواره افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، خانواده، مدافعان حرم، استکبارستیزی، فتنه 88، جنگ نرم و تاریخ انقلاب اسلامی موضوعات این رویداد مردمی است. 

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از جشنواره فیلم عمار تصزیح کرد: در این دوره سعی داریم بیشتر آثار بخش‌های مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی را در استان اکران کنیم.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.