مدیر شبکه دامپزشکی ملایر گفت: 6 ماهه نخست امسال 17 هزار و 614 کیلو گرم مواد خام غیر قابل مصرف در این شهرستان  کشف شد.

معدوم‌سازی مواد خام غیر قابل مصرف در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی قلی‌زاده، مدیر شبکه دامپزشکی ملایر به فعالیت‌های اداره دامپزشکی ملایر در سال جاری اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف و با هدف خدمات‌ دهی به مردم در بخش بهداشت و سلامت بوده است.

وی افزود: در حوزه مبارزه با بیماری‌های دامی و واکسیناسیون در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 478 هزار و 965 دام در برابر انواع بیماری‌ها واکسینه شدند.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر با اشاره به اینکه از واکسیناسیون 75 هزار و 764 راس دام سبک و سنگین در برابر بیماری تب مالت خبر داد و تصریح کرد: در این مدت یک‌ هزار و 165 قلاده سگ نیز در برابر بیماری هاری واکسینه شدند.

قلی زاده از این واکسیانسیون برای بیماری تب برفکی 80 هزار و 936 راس دام سبک و سنگین واکسینه شدند.

وی از واکسیناسیون 279 هزار و 481 راس گوسفند و بز در برابر بیماری آبله خبر داد و گفت: 39 هزار و 690 نشخوارکننده کوچک نیز در برابر بیماری طاعون واکسینه شدند.

قلی‌ زاده ادامه داد:حوزه بهداشت مواد غذایی خام در نیمه نخست امسال 7 هزار و 346 مورد بازدید از مراکز مختلف عرضه صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازدیدها 110 مورد نمونه‌ برداری انجام شده، 610 مورد آزمایش و 610 مورد قضاوت و کنترل و قضاوت مواد خام صورت گرفته است.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایربه کشف و معدوم‌سازی 17 هزار و 614 کیلوگرم مواد خام غیر قابل مصرف از مراکز عرضه اشاره کرد و افزود: طی نظارت‌های صورت گرفته 117 مورد واحد به تعزیرات معرفی حکومتی معرفی شده است.

قلی‌زاده گفت: در6ماهه نخست امسال 8 واحد به دادگاه معرفی و تعداد 25 واحد متخلف نیز پلمپ شده است.

انتهای پیام/ب

پلمپ 25 واحد متخلف در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار