تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 امروز یکشنبه در یک بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به میدان رفت.

پرسپولیس 1 - پارس جنوبی صفر/دیدار دوستانهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال پرسپولیس در راستای برنامه آماده سازی خود برای شروع نیم فصل دوم، امروز برابر تیم پارس جنوبی به میدان رفتند. برانکو ایوانکوویچ در این دیدار برای شروع بازی، ترکیب اصلی را به میدان فرستاد.

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، مهدی طارمی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضائیان، وحید امیری، علی علیپور و فرشاد احمدزاده نفراتی بودند که پرسپولیس، بازی را با آنها شروع کرد.

ناصر سالاری، میثم تیموری، میلاد باقری، سعید محمدی، کاظم حیات منش، مهدی حنفی، مهران قاسمی، علی دشتی، امیر سینگ، علی عظیمی و رضا طاهری هم برای تیم پارس جنوبی به میدان رفتند.

این دیدار از ساعت 14 با سوت داور آغاز شد.

اولین گل این دیدار در دقیقه 19 بازی روی کار تیمی زیبا به ثمر رسید. در این صحنه رامین رضائیان توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که مهدی طارمی با یک جاگیری مناسب و ضربه ای خوب آن را به گل بدل کرد.

سرخپوشان بعد از گل، به حملات خود ادامه دادند و تا دقیقه 35 بازی، سه بار به گلزنی نزدیک شدند اما تلاش آنها بی‌ثمر ماند، تا اینکه گل دوم پرسپولیس در دقیقه 44 روی پاس رو به جلوی رامین رضائیان و ضربه نهایی علی علیپور ثبت شد.

یک دقیقه بعد، مهدی طارمی می‌توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند اما دروازه‌بان حریف مانع از این امر شد. بازیکنان پرسپولیس در این صحنه اعتقاد به انجام خطای پنالتی روی طارمی را داشتند اما نظر داور چیز دیگری بود.

نیمه اول این دیدار دوستانه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

این بازی دوستانه در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار