گیلان؛

کشف بیش از 80 هزار مواد محترقه

بیش از 80 هزار مواد محترقه حادثه ساز در غرب گیلان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده مرزبانی استان گيلان با اعلام این خبر گفت: بیش از 80  هزار مواد محترقه خارجی قاچاق در راستای پيشگيری از خطرات و سوانح احتمالی در ايام آخر سال در یک دستگاه وانت پیکان در غرب گیلان کشف شده است.

سرهنگ کياست سپهری افزود: تعداد 87 هزار مواد محترقه آتش زا غيرمجاز که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود، در بازرسی از آن کشف و ضبط شد و متهمان به همراه اموال مکشوفه جهت سير مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا با همکاری عوامل معاونت اطلاعات استان، با اقدام اطلاعاتی گسترده 20 روزه سطح حوزه استحفاظی، از ورود این محموله مواد محترقه قاچاق به وسيله يک دستگاه خودروی پيکان وانت از استان اردبيل به شهرستان آستارا با خبر شدند و در اقدامی ضربتی پس از شناسایی، خودرو متوقف و راننده و سرنشين آن را دستگير کردند.

فرمانده مرزبانی گيلان با بیان اینکه اولويت و هدف اصلی این مرکز برقراری و تأمين نظم، امنيت و آرامش است، گفت: در این راستا با اخلال گران و هنجار شکنان در جامعه بدون هيچ گونه اغماضی برخورد می شود.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.