استاندار قزوین گفت:وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان بطور مستمر رصد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه شورای بانکهای استان افزود :وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ماهیانه رصد می شود و ما بر عملکرد بانکهای استان اشراف کامل داریم .

وی اضافه کرد : با مدیران عاملی که در زمینه اهداف و سیاست های دولت عمل نکنند برخورد می شود.

استاندار تاکید کرد:برنامه های دولت در زمینه تقویت تولید واشتغال،حفظ اشتغال موجود،تکمیل واحدهای تولیدی بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی باید از سوی مدیران عامل بانکها ومدیران کل دستگاههای ذی ربط عملی شود .

همتی گفت : با مدیران عاملی که در این باره تعلل و کوتاهی کنند در مرحله اول تذکر کتبی داده می شود و در مرحله بعدی موضوع به تخلفات اداری ارجاع داده خواهد شد  زیرا ما در این زمینه با احدی شوخی نداریم.

وی درباره طرحهای روستایی نیز گفت: برای  اجرای طرحهای تولیدی روستایی نیز اعتبارات جدیدی به میزان 60میلیارد تومان به استان اختصاص خواهد یافت که باید در حوزه های تولیدی،گردشگری و خدمات هزینه شود.

وی گفت: استان قزوین از نظر عملکرد نظارت بر روند پرداخت تسهیلات رونق تولید، رتبه سوم کشور را دارا است.

معاون اقتصادی استاندار نیز در خصوص 10 هزار مورد وام ازدواج به زوج های جوان که در سفر هیات دولت به استان مورد تصویب قرار گرفته است، نیز گفت:تاکنون به هفت هزار و 800 زوج از این محل وام ازدواج پرداخت شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.