فرماندار هشترود از بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مستفید در بازدید سرزده خود از بیمارستان امام حسین(ع) هشترود گفت: تا یک ماه دیگر بالغ بر 5 میلیارد ریال دستگاهای ویدئو آندوسکوپی و سی آرام ارتوپدی در بیمارستان راه‌اندازی خواهند شد.
وی مهم‌ترین مزایای این دستگاه را افزایش دقت عمل‌های جراحی خواند و گفت: دستگاه سی آر ام دقت جا اندازی شکستگی‌های داخل و اطراف مفاصل را که جابه‌جایی دارند و به‌صورت باز نمی‌توان آن‌ها را دید افزایش می‌دهد و در شکستگی‌های لگن نیز این دستگاه کاربرد دارد.
مستفید افزود: با استفاده از سی آر ام میزان شکافی که در اندام بیمار ایجاد می‌شود کمتر بوده و این امر میزان عفونت را کاهش می‌دهد و درنتیجه سرعت جوش خوردن و بهبودی شکستگی را در پی خواهد داشت.
وی گفت: اکنون دستگاه آندوسکوپی موجود در بیمارستان دیجیتالی نیست و با راه‌اندازی این دو دستگاه دیگر مراجعان به سایر شهرها برای دریافت خدمات نخواهند رفت.
مستفید اظهار داشت: اکنون اتاق عمل این بیمارستان به دستگاه‌های پیشرفته عمل چشم مجهز است و بیماران چشمی در این بیمارستان عمل می‌شوند.
فرماندار هشترود در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست برای کمبود کادر پرستاری این بیمارستان اقدام کند.
وی گفت: این بیمارستان با کمبود پرستار مواجه است و باید هر چه زودتر این نقیصه نیز حل شود.
فرماندار هشترود اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن بیمارستان هشترود در مسیر آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و ارجاع بیماران شهرستان چاراویماق و حوادث جاده‌ای آزاد راه و جاده مراغه به هشترود _ جاده قدیم تبریز به این بیمارستان نیاز شدید به پزشکان فوق تخصصی و تروما دارد.
وی گفت: اکنون درجه بیمارستان هشترود دو است و مراجعات به بیمارستان نسبت به سال گذشته با توجه به خدمات دولت دو برابر شده است و امسال نیز با هدف‌گذاری بیشتر امیدواریم این درجه ارتقا یابد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.