تلاش تیم ها برای گرفتن بازیکنان موردنظرشان شروع شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نقل و انتقالات زمستانی هنوز به طور رسمی آغاز نشده است اما تقریبا مشخص شده که هر تیمی کدام بازیکنان را نشانه گرفته است.
 
در این میان تکلیف چند بازیکن کاملا مبهم است، بازیکنانی که می توانند بمب نقل و انتقالات باشند.
 
مهدی رحمتی

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر
 
در هفته گذشته مهدی رحمتی خبرسازترین چهره ورزش ایران بود. چندین بار خبر آمد نام او در فهرست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفته و بعد تکذیب شد. با این حال رحمتی همچنان ابهام بزرگ این روزهای فوتبال ایران است. آیا منصوریان راضی شده با رحمتی ادامه دهد؟ جواب این سوال روزهای آینده مشخص خواهد شد. به نظر می‌رسد همچنان احتمال جدایی رحمتی از استقلال در نیم‌فصل کم نیست، اگر چنین اتفاقی بیفتد رحمتی بازیکنی نیست که مشتری نداشته باشد. از نفت تهران، ماشین‌سازی و سایپا به عنوان مشتریان پروپاقرص این دروازه بان باتجربه نام برده می‌شود.
 
سروش رفیعی
 
معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر

خیلی‌ها او را شاه ماهی نقل و انتقالات نیم‌فصل می دانند. تراکتورسازی در تلاش است هافبک تکنیکی‌اش را حفظ کند. نام سروش در صدر لیست خرید برانکو قرار دارد و خودش هم علاقه دارد راهی اروپا شود. تراکتورسازی و پرسپولیس که بر سر قهرمانی می جنگند برای داشتن این بازیکن هم وارد نبرد شده‌اند. برگ برنده در نیم‌فصل دوم، دست کدام مربی خواهد بود؟
 
 
ستارگان استقلال خوزستان

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر
 
رحیم زهیوی، محمد طیبی، و حسن بیت سعید مثلثی که در قهرمانی استقلال خوزستان در فصل قبل نقش داشت همه ساز جدایی کوک کرده‌اند. مسوولان استقلال خوزستان وعده داده‌اند که تا فردا مشکلات حل می‌شود و این ستاره‌ها را حفظ می کنند. با این حال احتمال جدایی این بازیکنان وجود دارد. زهیوی به استقلال تهران نزدیک است. محمد طیبی و حسن بیت سعید هم در لیست خرید سپاهان قرار دارند. عزت پورقاز هم از استقلال خوزستان جدا شده، این ملی پوش هم یکی از ابهامات این روزهاست.
 
بختیار رحمانی و کاوه رضایی

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر
 
هفته قبل اعلام شد بختیار رحمانی هم در لیست مازاد استقلال قرار دارد. بازیکنی که در ابتدای فصل با سروصدای زیادی آبی پوش شد اما در نیم‌فصل اول انتظارات را برآورده نکرد. گفته شد بختیار قصد دارد راهی خانه اولش فولاد شود هر چند اخباری هم درباره ادامه حضورش در استقلال شنیده می‌شود. درباره کاوه رضایی هم شایعاتی وجود دارد. او بهترین خرید منصوریان بود اما چند روزی است که شایعه شده قصد جدایی دارد. چند بازیکن دیگر استقلال هم وضعیتی مبهم دارند، امین حاج محمدی،فرشید باقری، میثم مجیدی و آرش افشین بازیکنانی‌اند که احتمال جدایی شان از استقلال زیاد است و باید دید نیم‌فصل دوم پیراهن چه تیمی را به تن می کنند.
 
سجاد شهباززاده، پژمان منتظری و مجتبی جباری

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر


 
این سه استقلالی سابق مشکلاتی با تیمهایشان دارند. استقلالی ها علاقه دارند که این سه به استقلال برگردند هرچند که این موضوع کمی سخت است. احتمال اینکه باشگاه‌های این سه بازیکن با جدایی آنها موافقت کنند زیاد نیست، شاید استقلالی شدن شهباززاده از جباری و منتظری راحت تر باشد.
 
علی کریمی

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر
 
این هافبک جوان دوره موفقی را در دینامو زاگرب پشت سر نگذاشت. برانکو علی کریمی را می‌خواهد، سپاهانی ها هم خواهان برگرداندن این بازیکن‌اند اما خودش گفته دینامو به او رضایت نمی‌دهد. با این حال باید صبر کرد و دید سرنوشت کریمی چه می‌شود؟
 
محمد انصاری

معماهای پیچیده نقل و انتقالات لیگ برتر ایران +تصاویر
 
چینی ها اصرار دارند انصاری را جذب کنند و برانکو نمی خواهد این مدافع مطمئنش را از دست بدهد. به هر حال این احتمال هم وجود دارد رقم قابل توجه پیشنهادی در نهایت باعث جدایی انصاری شود.
 
محمدرضا خلعتبری
 
این ملی پوش سابق قراردادش را با گسترش فولاد فسخ کرد. باید دید مقصد بعدی خلعتبری کجاست؟ سایپا، نفت تهران یا...؟
 
سوشا مکانی و علیرضا حقیقی
 
سوشا مکانی در اطراف باشگاه سایپا دیده شده است. دروازه‌بان سابق پرسپولیس پس از چندماه بازی در دسته دوم نروژ دوست دارد به لیگ ایران برگردد. پیش نیاز این خواسته این است که ابتدا سوشا برای خودش یک تیمی پیدا کند. درباره علیرضا حقیقی هم اخبار مشابهی شنیده می‌شود شاید دروازه‌بان ایران در جام جهانی به لیگ ایران برگردد.
 
شجاع خلیل زاده
 
پرسپولیس به هر قیمتی که شده شجاع را می خواهد، ویسی هم گفته پیکه را بدهند هم شجاع را نمی‌دهد. وضعیت او همچنان معماست.
 
ایمان مبعلی و ایگور پراهیچ
 
درست است که نفت تهران اعلام کرده این دو بازیکن را به سرخابی ها نمی‌دهد اما در نقل و انتقالات بارها دیده شده نظر باشگاه ها در دقیقه ۹۰ عوض شده است.
 
آرش برهانی
 
برهانی یک نیم‌فصل کاملا ناموفق را در پیکان پشت سر گذاشت و حالا مشخص نیست در دور برگشت تکلیف این بازیکن چه خواهد بود؟
 
پیام صادقیان
 
صادقیان هم در هفته گذشته مورد غضب فرهاد کاظمی قرار گرفت و از تیم کنار گذاشته شد، با این حال احتمال اینکه صادقیان در ماشین‌سازی بماند زیاد است.


منبع: وبسایت برنامه نود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار