کرمانشاه؛

ریل درآمدی شهرداری تغییر می‌کند

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در حال تغییر ریل درآمدی شهرداری هستیم، گفت: دیگر روش‌های گذشته مانند عوارض ساخت و ساز و ... برای جذب درآمد جواب نمی‌دهد و باید به سمت پروژه‌های مشارکتی حرکت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آرش رضایی در همین راستا برنامه "مهر تا مهر" که طی 12 مرحله اجرا می‌شود که بر اساس آن شیوه درآمدهای شهرداری از روش‌های سنتی به سرمایه‌گذاری مشارکتی تغییر خواهد کرد که البته برای اجرای این طرح باید برنامه، ساختار ساختمانی و پرسنل متخصص داشته باشیم که اکنون در حال اصلاح ساختار سازمانی هستیم .

شهردار کرمانشاه افزود: ما سال‌ها است در شهرداری یک بخش مدیریت سرمایه‌گذاری داریم، اما یک قرارداد مشارکتی هم نداریم.

رضایی با بیان اینکه برای اجرای همه امور نیازمند همکاری و مطالبه خود مردم نیز هستیم، گفت:  اگر بخواهیم برای توسعه شهر کار کنیم نیازمند تغییر دید مردم نیز هستیم. دید مردم به شهرداری نباید فقط به آسفالت معابر و جمع کردن زباله محدود شود. باید دید مردم را به سمت کارهای زیربنایی سوق دهیم تا مردم نیز همین را از مدیران شهر مطالبه کنند، در غیر این صورت وقتی که مردم خواسته‌های کوچک داشته باشند هر فردی که سر کار بیاید فقط همین مطالبات کوچک را رفع می‌کند و عمر کاری خود را صرف کارهای زیربنایی نخواهد کرد.

وی گفت: این رسالت تا حدود زیادی بر عهده رسانه‌ها است که نگرش مردم را تغییر دهند تا دیگر به کم قانع نباشند.

شهردار کرمانشاه در پایان از همکاری خوب شهرداری و شورای شهر نیز یاد کرد و افزود: تقریبا در تمام جلسات شورا حضور دارم و هر زمان که نیاز بوده برای من جلسه فوق‌العاده برگزار کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سید نادر موسوی
۲۲:۳۵ ۱۱ دی ۱۳۹۵
سلام اقای شهردار
آخرین اخبار