فرهنگ سازی و نهادینه شدن بیمه ورزشی نقش مهم و کلیدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مسعود شریعتی   مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:بی تردید اهمیت مجموعه پزشکی ورزشی بر کسی پوشیده نیست و اگر پزشکی ورزشی عملکرد خوب و موثری داشته باشد دیگر هیات های ورزشی بهتر به سمت جلو حرکت می کنند.

شریعتی افزود: بیمه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان یافته در  بسیاری از اهداف و برنامه ریزی ها نقش مهم و کلیدی دارد و از سوی دیگر ورزشکاران بدون دغدغه به فعالیت های قهرمانی و همگانی خود می پردازند و توجه بیشتری در این بخش نیاز است .

وی ادامه داد: گاهی پراکندگی در امر ورزش در  حوزه های مختلف و در سطح نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش ، دانشگاه و جامعه کارگری و دیگر دستگاه ها بدون نظم و هماهنگی به ورزش آسیب می رساند که باید با همکاری بین بخشی و فرهنگ سازی آن  مدیریت شود.

 فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گفت: ما بهترین خدمات را در هیات ارائه می‌دهیم و تمام تلاش مجموعه پزشکی‌ ورزشی به ‌روز بودن آن است و تنها به وضعیت فعلی خود اکتفا نمی‌کنیم. و انتخاب استان یزد به همراه چند استان دیگر برای امر بیمه یک ساله ورزشی به نفع ورزشکار می باشد.

 فلاح نژاد افزود: یک ورزشکار تنها در صورتی به موفقیت کامل دست می‌یابد که یک کادر پزشکی کامل او را حمایت کرده و تحت نظر داشته باشد، کادری که هیات پزشکی‌ ورزشی در تجهیز علمی آنها نقش غیر قابل انکاری دارند.

وی ادامه داد: به دنبال تعامل خوب با دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و آموزشی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت بسیار خوب و بالقوه نهادهای در پیش برد اهداف استفاده کنیم.
 
نشست هیئت پزشکی ورزشی استان ، با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان،  مژگان حبیبی نیا نایب الرئیس بانوان هیات، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش، سید احمد هاشمی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، حسین شاهدی مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها، نعمیه سپهری فر مسئول کمیته خدمات درمانی هیات وجمعی از مسئولین کمیته های خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی  شهرستان،  روسا و نمایندگان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۳ ۰۵ تير ۱۳۹۹
ایمیل یعنی چیه