مدیرپایگاه ورزش قهرمانی یزد و دبیر فنی جشنواره همگانی استعدادیابی از تشکیل کارگروه های تخصصی استعدادیابی از سوی هیات های هدف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حمیدرضا شیر گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی از سوی وزارت ورزش و جوانان با توجه به آمایش سرزمین انجام شده در سراسر کشور در حال برگزاری است که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ، پنج رشته تیراندازی با کمان ، سوارکاری ، دوچرخه سواری ، شمشیربازی و ژیمناستیک در طرح آمایش قرار گرفته و این جشنواره در استان یزد اسفندماه برگزار خواهد شد.

شیرافزود: براین اساس با برگزاری نشست های مختلف برنامه ریزی های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در یزد به عمل آمده است.

دبیر فنی جشنواره همگانی استعدادیابی گفت: در این راستا کارگروه های تخصصی استعدادیابی در هیات های هدف با حضور 10 عضو متشکل از دبیر هیات به عنوان رئیس کارگروه ، مسئول کمیته استعدادیابی به عنوان دبیر کارگروه، نایب رئیس در امور بانوان ، مسئول کمیته روابط عمومی ، سه نفر از مربیان شاخص مرد و سه نفر از مربیان شاخص زن به عنوان عضو کارگروه تشکیل شده است.

شیر ادامه داد: ابلاغ اعضاء کمیته این جشنواره از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان صادر و هفته آینده سومین نشست هماهنگی جشنواره همگانی استعدادیابی با حضور تمامی اعضاء برگزار و در خصوص چگونگی روند و برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار