همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه بزرگداشت نهم دی در غرب اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این برنامه از محل فرهنگسرای موعود (عج) در خیابان شهید مظاهری آغاز و شرکت کنندگان پس از طی مسیر خیابان های آتشگاه و خیابان میرزا طاهر در محل شهرداری منطقه 9 حضور یافتند.
وی ادامه داد: در این همایش 500 شرکت کننده حضور داشتند که به قید قرعه به 30 نفر آنها جوایزی چون کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، دوچرخه و لوازم ورزشی اهدا شد.
عباسعلی روحانی شهردار منطقه 9 در این مراسم گفت: شهرداری اصفهان نگاهی ویژه به برنامه های ورزشی بخصوص ورزش های همگانی داشته و همواره از این برنامه ها استقبال کرده است.
همچنین جانشین ناحیه بسیج امام رضا (ع) نیز در این مراسم گفت: حماسه مردم در نهم دیماه 88 تمامی آرزوهای دشمن را برای برهم زدن نظم جامعه و زمین زدن حکومت دینی نقش برآب کرد.
سرگرد پاسدار سید احمد قریشی ادامه داد: لبیک به مظلومیت رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و دفاع از مکتب عاشورا از مهمترین علل خلق حماسه نهم دی بود.
وی با بیان اینکه حماسه نهم دی همواره زنده است، تصریح کرد: برگزاری همایش ها، مسابقات و برنامه های مختلف ورزشی، علمی و سیاسی با عنوان نهم دی بیانگر توجه مردم به این حماسه و شاهدی بر زنده بودن آن است.
همچنین فرمانده حوزه 4 بسیج امام سجاد (ع) در گفت و گو با ایرنا، گفت: این همایش با مشارکت این حوزه، شهرداری منطقه 9 اصفهان و سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.