سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:ساختار فوتبال ما طورى است كه در قرن بيست و يكم هنوز دغدغه زمين داريم.

در قرن بيست و يك مشکل زمین داريم/اخلاق مدارى در ذوب آهن حرف اول را مى زندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان گفت: 2 تیم به دنبال یک فوتبال زیبا هستند و لازمه بازی زیبا کیفیت زمین مناسب می باشد.

من اصفهان را شهر دوم خودم می دانم. جا دارد از باشگاه سپاهان تشکر کنم که در این چند روز به ما زمین تمرین دادند. 

وی افزود: ای کاش بازی فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شد چون 2 تیم به دنبال یک فوتبال زیبا هستند و کیفیت زمین باید مناسب باشد. 

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: ذوب آهن نشان داده که تیمی تاکتیکی است. این تیم در 50 متر نزدیک به دروازه بسیار خطرناک ظاهر می‌شود و مهدی رجب زاده نیز بازیکنی است که نیاز به تعریف ندارد و می‌تواند الگویی برای تمامی بازیکنان باشد.البته تراکتورسازی هم با رتبه ای که در جدول کسب کرده و الان هم به این مرحله رسیده، نشان داده که تیمی خوب است.

قلعه نویی در ادامه بیان داشت: از زمان افتتاح نقش جهان همه از این استادیوم تعریف می‌کنند. در قرن بیست و یکم در کشوری زندگی می‌کنیم که قدمت تاریخی بسیاری دارد اما وضعیت زمین‌های فوتبال‌مان به گونه‌ای است که برای هر بازی دغدغه‌ وضعیت زمین چمن آن را داریم. در گچساران کشاورزی و چاه های نفت را دیدم. مردم و زندگی مردم را هم دیدم و این جای تاسف دارد. 

وی ادامه داد: امیدوارم سلطانی فر حداقل تا لحظه ای که هست قانونی تعیین کند که ورزش دیگر قائم به فرد نباشد. تیم هایی مثل راه آهن و شاهین جایگاهی در لیگ نداشته باشند، عدم برنامه ریزی ها باعث می شود که ما همیشه نگران این فوتبال باشیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: خنده دار است که مثلا به خاطر شرایط زمین بخواهم به بازیکنانم بگویم که پاس به عقب ندهند یا در عرض کار نکنند. به ‌هرحال فردا یکی از دو تیم حذف می شود. ذوب آهن کار خوب دیگری هم کرده است، یک مربی خوب به فوتبال ایران معرفی کرده است. آقای حسینی از قبل بودند اما عیار ایشان اکنون بیش از پیش مشخص شده است.

قلعه نویی در مورد محرومیت هوادارانش گفت: فکر می کنم بهترین جو را در ایران ورزشگاه و هواداران تیم تراکتورسازی دارند. فکر نمی کنم در آن بازی مقابل سپاهان اتفاق خاصی افتاده باشد.

وی همچنین در خصوص باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب آهن همیشه تیم سازنده، فرهنگی و اخلاق مدار بوده و روند اخلاق مداری در باشگاه ذوب آهن حرف اول را می زند. یحیی هم مربی بزرگی است و یقینا کاری هم که ذوب آهن کرده و یک سرمایه به فوتبال ما معرفی کرده جای تقدیر و تشکر دارد. باشگاه ذوب آهن یک باشگاه بازیکن ساز و برنامه ریز است و این برای فوتبال ما ارزشمند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار