قلعه نویی:

نام ستاره ما «تراکتور» است/ افتخار می کنم که مربی سپاهان بوده ام

سرمربی تراکتورسازی در کنفرانس پیش از بازی مقابل سپاهان شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تراکتور مقابل سپاهان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
- سبک بازی سپاهان
امیر قلعه نویی در خصوص سبک کار تیم سپاهان اظهار داشت: سپاهان یک تیم سرعتی و جوان دارد و اگر به اندازه آنها دوندگی نداشته باشیم دچار مشکل می شویم. همچنین استراتژی این تیم دقیقا مثل خود ما این است که در خارج از خانه گل نخورد. ما از فضای بازی قبلی مقابل استقلال خارج شدیم و به بازی پیش روی فکر می کنیم.
قطعا ما هرچه بیشتر در شرایط مسابقه باشیم به شرایط آرمانی می رسیم و امیدوارم با یک بازی منطقی 3 امتیاز را کسب کنیم تا به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.
علاوه بر این، انگیزه ای که تیم ها مقابل تراکتور دارند مقابل هیچ تیم دیگری ندارند و این برای ما باعث افتخار است. ما هم از بازیکنان سرعتی و سر زن استفاده می کنیم و اگر شرایط جوی خوب باشد می توانیم بازی زیبایی ببینیم.

- به حضور در سپاهان افتخار می کنم
 سرمربی تراکتورسازی درباره باشگاه سپاهان گفت:   سپاهان به معنای واقعی یک باشگاه است و امیدوارم همیشه موفق باشد. این مجموعه باشگاهی است که دوست دارد به ورزش کشور کمک کند. حیف است سپاهان روند قدیمی باشگاه خود را ادامه نداد ولی در فوتبال تیم خوبی دارند. من به شخصه به این که قبلا سرمربی سپاهان بوده ام افتخار می کنم.

 - تمجید از مهاجمان
قلعه نویی درباره مهاجمان تیمش گفت: سروش رفیعی بازیکنی است که توانایی بازی در فوتبال اروپا را دارد همچنین فرزاد حاتمی اگر قدر خودش را می دانست می توانست مثل علی دایی سالیان سال در خط حمله بهترین باشد.

- زمین مناسب داشتیم، قول قهرمانی می دادم
ما معتقدیم یک بازی مقابل سایپا را خوب نبودیم و در بقیه بازی هایی که حتی مساوی کردیم لایق برد بودیم. تیم تراکتور اگر زمین همواری مثل آزادی داشت من با اتکا به بازیکنان با تکنیکی که داریم، به راحتی قول قهرمانی می دادم ولی در چمن نامناسب بازیکنی مثل سروش تفاوتی با یک بازیکن معمولی ندارد.
 
 
- کل مجموعه ما ستاره است
وی پیرامون بحث های مبنی بر پرستاره بودن تیمش بیان کرد: هر مربی باید پازل تاکتیکی داشته باشد و بر اساس افکار تاکتیکی بازیکنانش را بچیند. خیلی از تیم ها هستند که از نظر نفرات بهتر از تیم ما هستند و نباید با برخی سوال ها روی تیم ما فشار ایجاد کرد. تیم ما یک ستاره دارد و آن هم تراکتور است و هوادارانش، باید تلاش کنیم این ستاره بدرخشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار