تیمهای فوتبال سپاهان و نفت تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می روند تا چهره فینالیست مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه سازمان لیگ برتر فوتبال زردپوشان اصفهانی روز جمعه هفته جاری ساعت 13:45 در ورزشگاه نقش جهان پذیرای شاگردان دایی در بازی جام حذفی هستند. 

شاگردان ویسی در لیگ برتر فوتبال نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند. براین اساس آنها قصد دارند در جام حذفی جبران مافات کرده و با عبور از سد نفت تهران به فینال این رقابت ها راه یابند. 

سپاهانی ها در لیگ برتر توانستند با نتیجه یک بر صفر تیم نفت تهران شکست بدهند و این بار در جام حذفی می خواهند مقابل این تیم برنده شوند تا یکی از تیمهای صعود کننده به فینال باشند. 

زرد پوشان اصفهانی با عبور از سد تیم های فوتبال غذای سبز مشهد، پارس جنوبی، آلومینیوم اراک و سایپا توانستند به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابند. 

در آن سوی میدان، شاگردان دایی در مرحله یک چهارم نهایی دست به کار بزرگی زدند و در یک بازی پرحاشیه و جنجالی توانستند از سد آبی پوشان پایتخت بگذرند. آنها برای حضور در فینال جام حذفی کار سختی پیش رو دارند چرا که باید از سد یکی از تیم های پرافتخار جام حذفی سپاهان اصفهان بگذرند. 

تیم نفت تهران با عبور از سد تیم های فوتبال مهرگان دره شهر،نساجی مازندران، شهرداری فومن و استقلال تهران به این مرحله راه یافته است.

جدال ویسی و دایی در جام حذفی دیدنی و جذاب خواهد بود.

محمد دانشگر، میلاد شیخ فخرالدینی و اکبر صادقی سه بازیکن نفت تهران به علت محرومیت قادر به همراهی این تیم در این بازی نیستند. 

برنده این دیدار به مصاف برنده دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی می رود. 

دیدار این 2 تیم راس ساعت 13.45 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۵
حتما به اميد پيروزي تيم علي دايي پاي گيرنده تلويزيون ميشينيم جاست فور يو علي دايي
آخرین اخبار