مدافع تیم نفت تهران گفت: نیمه دوم اتفاقات فوتبالی باعث شد که شکست بخوریم درصورتی که تیم ما ضعیف‌تر از تراکتور نبود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید حمدی‌نژاد پس از شکست تیمش مقابل تیم تراکتورسازی بیان کرد: به نظر من بازی امروز بازی اتفاقات فوتبالی و شانس بود. ما در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم اما در نیمه دوم اتفاقات فوتبالی باعث شد که شکست بخوریم درصورتی که تیم ما ضعیف‌تر از تراکتورسازی نبود که بخواهیم بگوییم 2 گل اختلاف ما بوده است.امروز شانس با تراکتورسازی همراه بود و پیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: ما بازی پایاپایی را انجام دادیم و شاید بتوانم بگویم در نیمه دوم در برخی از صحنه ها تیم ما بهتربازی کرد اما فکر می‌کنم شانس امروز یار ما نبود چرا که شوت ارسلان مطهری یا گلی که زدیم و آفساید گرفته شد و یا حتی پنالتی قاضی اگر گل می‌شد شرایط برای تیم نفت فرق می‌کرد. به نظرم بازی امروز بازی شانس‌ها بود و تراکتور توانست از شانس های خود استفاده کند و با برد به خانه برگردد.

حمدی‌نژاد درباره اینکه نیم‌فصل اول را برای نفت چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: به نظرم بچه‌های ما تا اینجای لیگ عالی کار کردند. ما مشکلات و کمبودهای زیادی داریم اما هرچه جلوتر آمدیم مشکلات کمتر شد. بچه‌های ما هم با تمرکز بیشتری به مسابقات آمدند. از طرفی ما امیدوار هستیم تا بتوانیم در جام حذفی در اصفهان موفق باشیم.

مدافع نفت در مورد اینکه در بازی با سپاهان در جام حذفی خیلی از بازیکنان نفت غایب هستند، در پایان خاطر نشان کرد: قبول دارم اما برای ما فرق ندارد چون داشته‌های ما همین است، و باید بتوانیم از این بازی دست پر برگردیم چرا که این همه راه را نیامدیم تا حذف شویم. ما نمی‌خواهیم از اصفهان دست خالی برگردیم و بازنده باشیم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار