بیش از ده مجموعه رفاهی بین راهی در استان یزد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمدرضا نصیری، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به لحاظ قرارگیری استان یزد در مرکز جغرافیایی کشور و مسیر اصلی تردد گردشگران داخلی و خارجی، بیش از پیش نیاز به مجتمع های خدمات رفاهی در ورودی ها و خروجی های شهر احساس می شود.

وی افزود: براساس توافقات و برنامه ریزی های صورت پذیرفته و همچنین تعامل دستگاه های مختلف بیش از ده مجتمع بین راهی در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی استان پیش بینی گردیده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 5 مجتمع در شهرستان اردکان، 2 مجتمع در شهرستان مهریز، 3 مجتمع در شهرستان ابرکوه و 1 مجتمع در شهرستان تفت در حال اجرا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری از 2 باب از مجتمع های فوق الذکر بهره برداری می شود و این مجموعه ها جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران آغاز به کار خواهند کرد.

نصیری گفت: با توجه به تعداد زیاد گردشگران عبوری از مسیر ترانزیتی یزد  کرمان، 2 باب مجتمع خدمات بین راهی نیز در این مسیر پیش بینی گردیده است.

وی گفت: در مسیر استان فارس به یزد 4 مجتمع پیش بینی گردیده است که 2 باب از این مجموعه ها در حال ارائه خدمات می باشد و دو باب دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می باشد.

نصیری افزود: از اولویت های مهم استان یزد ایجاد تأسیسات گردشگری در مسیر جاده ولایت و بخش یزد، طبس می باشد که در این راستا یک مجموعه خدمات بین راهی با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی می باشد و امید است که تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات به زائران امام رضا ع به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار